Bloopers op een event wil niemand meemaken. Denk hierbij aan krakende micro’s, slecht afgesteld licht of onderbroken satelliet/internet-verbindingen. Het juiste AV-team kan dit mee voorkomen.
Maar hoe vind je dat team nu? Dat weet eventplanner! Ze brachten een tijdje geleden een blogpost uit. Je kan dit artikel lezen via deze link. Gelezen en gecheckt! Wij vatten het voor jou samen en geven DiverZe-input. (Geen zin om te lezen en wil je zeker zijn? Gewoon DiverZe boeken! 😀 )
Alles begint bij een goede voorbereiding. En dit begint dan weer bij de juiste vragen. Stelt je AV-team niet de juiste vragen tijdens de meetings? Dan zijn ze niet helemaal mee met jouw verhaal of met de noden van het event. Krijg je een uitgebreid, deftig antwoord als je vragen stelt? Dat is een streepje voor op de rest, met vragen blijven zitten is niet de bedoeling.
Dus niet schrikken als wij bijvoorbeeld beginnen vragen waar de catering komt. Dat is niet omdat wij hongerig zijn…(alhoewel). Hiervoor is vaak ook extra elektriciteit, werkverlichting of een afscherming nodig. En zo kunnen we nog lekker veel voorbeelden aanhalen.
Vervolgens de noden van het event in kaart brengen, creëert het ideale event volgens jouw wensen. Hierna verwacht je de oplossing, liefst een haalbare oplossing. AV-professionals die weten wat ze doen, bieden jou diensten aangepast aan de noden van het event.
Dit vind je terug in het type verlichting, zaal opstelling, soort luidsprekers, manier van alles inregelen en ga zo maar door. We kijken zelfs wie uit onze crew het best geschikt is voor welke klant of job. Van maatwerk gesproken.
Verduidelijking van elk technisch component zorgt voor een goede relatie. Je moet weten waar ze het over hebben, anders smeren ze je misschien maar wat aan. Zorg ervoor dat je mee bent met het verhaal.
Die Bij DiverZe gaan we als voorwaardig partner altijd in conversatie waarom we iets wel of zelfs niet doen. Iets wat onze huidige klanten weten en appreciëren. Meedenken en vooruitdenken is hier de boodschap.
Het event mee opbouwen en desnoods mee ondersteunen tijdens het event, ontlast jouw zorgen. Jij kent er bitter weinig of niets van, daarom vraag je hulp. En die hulp verwacht je dan ook.
Die hulp, die bieden we bij DiverZe. Toen we een klanten-bevraging deden, was de rode draad dan ook: persoonlijke service en meedenken door professionals.
Het uiteindelijke prijskaartje staat best in verhouding met het werk. Een eerlijk prijskaartje houdt iedereen gelukkig.
Als er iets is wat we ondertussen met het hand op het hart kunnen zeggen is het: voor prijs-kwaliteit zitten we er bij DiverZe spot-on.
Ben je het eens met deze tips van eventplanner? Heb je zelf nog extra tips? Laat het ons dan maar weten!
#avteam #eventplanner #blogartikel #dreamteam #events #concerts
Bron: Artikel Eventplanner